استخدام ها

  • ۰
  • ۰

زمانی که دو آرماتور قادر به حرکت نیستند و در دو بخش از سازه بتنی مجزا از یکدیگر قرار گرفته اند از کوپلر موقعیت استفاده می کنیم، کوپلر موقعیت از یک قسمت نر و یک قسمت ماده و یک مهره قفل کننده تشکیل می شود.

قطعه نر دارای یک رزوه داخلی و یک رزوه خارجی موازی می باشد ، قطعه ماده نیز دارای رزوه داخلی موازی می باشد و مهره متصل کننده برای محکم نگه داشتن اتصال استفاده می شود. 

تکنیک تراش تولید کننده وصله مکانیکی ( کوپلر) از انواع مختلف اعم از: کوپلر استاندارد در ابعاد و سایز های متفاوت ، کوپلر انتهایی ، جوشی و کوپلر پیچی طبق درخواست شما انواع کوپلراز نوع(کوپلر یا وصله مکانیکی موقعیت ، کوپلر یا وصله مکانیکی جوشی ، کوپلر یا وصله مکانیکی تبدیل ، کوپلر یا وصله مکانیکی پیچی، کوپلر یا وصله مکانیکی استاندارد ، کوپلر یا وصله مکانیکی انتهایی) جهت مصارف ساختمان ، برج ، آرماتور در اندازه و سایزهای مختلف فعالیت دارد.

هنگامی  که دو آرماتور قادر به حرکت نیست و در دو بخش مجزا از یکدیگر در سازه بتنی قرار گرفته، از کوپلر موقعیت استفاده می کنیم، کوپلر موقعیت از سه قسمت تشکیل شده است قسمت نر و  قسمت ماده و یک مهره قفل کننده تشکیل می شود.

قطعه نر کوپلر یا وصله مکانیکی موقعیت دارای یک رزوه داخلی و یک رزوه خارجی موازی می باشد ، قطعه ماده نیز دارای رزوه داخلی موازی می باشد و مهره متصل کننده برای محکم نگه داشتن اتصال استفاده می شود.

 

کوپلر میلگرد و بررسی انواع آن

برای آگهی از سایر انواع کوپلر به سایت شهر24 مراجعه کنید

  • ۰۰/۰۴/۰۵
  • فخری حیدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی